maandag 25 oktober 2010

Over het Financieel Dagblad en leeuwen in Afrika


Ik heb zaterdag het Financieel Dagblad gekocht. Dat krantje wat er vaak zo saai uitziet en op roze krantenpapier is gedrukt (hoe verzinnen ze het?!) Ik heb het blad niet gekocht omdat ik de inhoud zo interessant vond, maar vanwege het lokkertje wat er zaterdag bijzat. Er zat een dvd bij van een National Geographic documentaire over leven met leeuwen in Afrika. Wie weet dat ik al een paar keer in Zuid-Afrika ben geweest, begrijpt wel dat ik dat krantje heb gekocht! Kon ik ook meteen bekijken of het FD echt zo saai was als ik dacht.

Het valt op zich mee. Er staan best interessante artikelen in over bijvoorbeeld DSB, over het nut van cultuursubsidies, en de nieuwste kunsttentoonstellingen. Kopen jullie ook wel eens iets, omdat je het lokkertje wil hebben?


4 opmerkingen:

  1. Ja, soms wel, als het echt iets is dat dan bij dat artikel goedkoper is. Ik heb alleen ook bij een winkel gewerkt en van de andere kant gezien hoe het met die lokkertjes werkt, dus ik kijk wel altijd heel goed of het mij wat oplevert en niet de fabrikant! Maar dit klinkt wel als een goede deal, een DVD is vaak duurder dan een krant :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben geabonneerd op het FD en het is beslist geen saaie krant! Tenminste als je een beetje geinteresseerd bent in economie en wereldpolitiek. Daarnaast vooral in het weekend de nodige aandacht voor kunst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb me een keer een maand lang door het NRC heen geworsteld omdat je er een dubbele Buurman & Buurman dvd bij kreeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees sinds kort de Trouw vanwege een gratis camera! Bovendien een half jaar voor de halve prijs. En omdat ik toch wel een beetje zuur werd van de Volkskrant.. Maar bovenal omdat ik het toch wel een fijne krant vind.

    BeantwoordenVerwijderen