dinsdag 26 oktober 2010

Leuk filmavondje

Ik heb gisteravond weer gezellig met vriendinnen afgesproken. We zijn nog steeds op de el cheapo toer. We hebben een filmavondje gehouden en bij één van ons thuis de film The Shawshank Redemption gekeken. Ik had hem al eens gezien, maar het blijft een heel goede film. Er kwam nog een leuk citaat op het eind in voor. Get busy living, or get busy dying.


Vroeger zouden we een film in de bioscoop hebben gezien en ieder zou zo'n 15 euro zijn kwijt geweest aan het kaartje en voor wat drankjes in het café erna. Nu waren de kosten: 0 euro! :) En het was net zo gezellig, of misschien nog wel gezelliger ook. De leukste dingen in het leven hoeven niets eens veel te kosten!

3 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens! En dit is ook echt een heel goede film, dus een prima ingrediënt voor een gezellige avond!

    Wij gaan de laatste tijd regelmatig bv wandelen, kost ook niets, maar is goed voor je en dan praat je ook nog eens met elkaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat je zo,n leuke avond heb gehad. En dat voor zo weinig ;-0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit mij aan bij Lekker Leven Met Minder. Leuke dingen hoeven geen geld te kosten.

    Gezellig zo'n avond met vriendinnen en het blijft een mooie film. Ik heb hem al een paar keer gezien.

    Groetjes Puk

    BeantwoordenVerwijderen