dinsdag 14 december 2010

Lekker lezen op de woensdag

Nee het is geen zondag, maar ach, boeiend! Op woensdag met een kop thee of koffie op het werk tussen de bedrijven door interessante artikeltjes lezen is ook leuk! :)



Deze artikelen komen allemaal van dezelfde site. Als je op 1 artikel klikt, kom je via de links zo van het ene leuke stukje in het andere. Enjoy!








(Edit: en het is helemaal geen woensdag, het is dinsdag... Ben lekker in de war geloof ik! Nou ja, wat maakt het uit. :) )

4 opmerkingen:

  1. Leuk stukjes om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik las weer te snel, ik dacht lekker bewust niks doen, maar op je werk moet er toch af en toe eens wat gebeuren!! Vandaar dit verwijderde bericht...
    Ik doe vandaag eens lekker niets (lees: lekker weinig!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stukjes! Ik krijg altijd de nieuwsbrief, dus had ze al gelezen, maar vind het ook zeker aanraders!

    BeantwoordenVerwijderen